دوست دارم اهل آسمان باشم...

دوست دارم اهل آسمان باشم...

آخرین مطالب

عباس..

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ق.ظ

خواستم برای تشنگی ات گریه کنم، خواستم برای تنهاییت گریه کنم، خواستم برای دو دست بریده ات گریه کنم، 

خواستم برای چشم زیبایت گریه کنم، برای اشک هایت که بر صورت خونینت جاری میشد، برای شرمساریت از لب های تشنه...

اما فقط برای حقارت خودم در برابر روح والای تو گریستم و گریستم و گریستم؛ عباس..


                                      

۹۶/۰۷/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
fati ma

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی