دوست دارم اهل آسمان باشم...

دوست دارم اهل آسمان باشم...

آخرین مطالب

media or no media

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۴۸ ب.ظ

همه ما به نوعی با حداقل یکی از انواع رسانه ها سرو کار داریم، و اطلاعات و اخبار و هر چیزی رو که در دنیای اطرافمون میگذره رو از طریق اونها دریافت می کنیم، هیچ کس نمی تونه ادعا کنه که رسانه ای که من باهاش سروکار دارم بی طرفه و هیچ سانسوری نمیکنه و حرفاش کاملا درسته، هر رسانه ای بالاخره وابسته به یه کشور، سازمان، و طرز تفکریه و هر نوع اطلاعاتی که منتشر میکنه از فیلتر منافع تفکری که بهش وابسته س رد میکنه و در نهایت اطلاعاتی که دوست داره منتشر بشه رو انتقال میده، این جریان ممکنه باعث بشه اطلاعات سانسور بشن، بعضی قسمت هاش حذف بشن و یا قسمتی تاکید بیش از حد و بزرگنمایی بشه، ممکنه جعل بشه و ممکنه حتی بعضی چیزها که بر خلاف اون منافع هست اصلا گفته نشه، رسانه هر کشوری بر اساس منافع اون کشور عمل می کنه و همه ی اون افعالی که در انتشار اطلاعات هر رسانه ای انجام میده رو انجام میده.

هیچ وقت صددرصد نمیشه به درستی حرف های یک رسانه اعتماد کرد چون رسانه ها با استفاده از ابزار مختلف تبلیغاتی و مسحور کردن ذهن مخاطباشون سعی دارن اونارو تحت تاثیر خودشون قرار بدن و مخاطب می پذیره که اطلاعاتی که دریافت می کنه درسته.

بین این همه شبکه ها ی تلویزیونی و مجازی و ماهواره ای که هر کدوم خط مشی خودشونو دارن و در جهت منافع سیاستی که بر اساسش به وجود اومدن پیش میرن, من ترجیح میدم رسانه ای رو انتخاب کنم که در جهت منافع وطن منه و اونو تضعیف نمی کنه.


۹۶/۰۸/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
fati ma

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی