دوست دارم اهل آسمان باشم...

دوست دارم اهل آسمان باشم...

آخرین مطالب

دلدار

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ق.ظ

شاید مهمترین نقطه ضعف من توی زندگیم اینه که خیلی زود به همه چیز و همه کس تو اطرافم دل میبندم،همه اطرافیانم،شهری که توش زندگی میکنم،آب و هواش،محله مون،حتی بعضی از کسایی که اصلا ربطی به من ندارن،طوری که حتی دیدن این آدما،شنیدن صداشون میتونه آرومم کنه،شاید از دید خیلیا این یه نقطه ضعف نباشه،ولی از دید من دل بستنی که باعث دلتنگی بشه بهت آسیب میزنه ،خیلی زیاد...

۹۶/۰۲/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
fati ma

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی