دوست دارم اهل آسمان باشم...

دوست دارم اهل آسمان باشم...

آخرین مطالب

لا تکلف نفسا الا وسعها

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۵۱ ب.ظ

فرقی نمیکنه چن سالت باشه ، زن باشی یا مرد، پیر باشی یا جوون، تحصیل کرده باشی یا بی سواد ، فرقی هم نمیکنه تو چه موقعیتی باشی بالاخره یه روزی میرسه که فقط خودتی و خدا ، کسی از دلت خبر نداره ، فقط اونه که میبینه، فقط اونه که از چشمات تا عمق وجودتو میبینه و وقتی با خودت تنهایی وقتی کسی نیست که قضاوتت کنه ، وقتی نگران نگاهای دیگران نیستی ، اونوقته که محک میخوری ، معلوم میشه با خودت چنچندی ، خودتو میشناسی ، نقطه ضعفات خودشونو بهت نشون می دن ، اونوقته که باید تصمیم بگیری ، دو تا راه داری ، یکی که رضایت خدا پشتشه ، یکی دیگه نفستوبرای مدتی راضی میکنه ، موقعیتتم فرقی نمیکنه ، ممکنه یه پست مهم داشته باشیو بتونی اختلاس کنی ، ممکنه یه دروغ کوچیک باشه ، ممکنه یه نگاه دزدکی باشه ، فرقی نمیکنه هرکدوم به یه اندازه ممکنه تو رو بکشه پایین ، طوری که طناب رابطه بین تو و خدا پاره شه و دیگه دیر بشه و نتونی برگردی ، دیگه فرصتت تموم بشه ، یهو چشماتو باز کنی و ببینی پلای پشت سرتو خراب کردی و راه برگشتی نداری خدا رو بیشتر از این منتظر خودت نذار...

*اولین باره تو زندگیم دونسته دارم یه خطایی میکنم اینطوری که پیش برم به قهقرا میرم ، خدایا میدونم فراموشت کردم اما تو فراموشم نکن..

۹۵/۰۶/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
fati ma

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی