دوست دارم اهل آسمان باشم...

دوست دارم اهل آسمان باشم...

آخرین مطالب

دیده بگشا از عدم...

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ب.ظ


هر کاری کردم نتونستم راجع به این فیش های حقوقی جنابان مسئولین چیزی ننویسم , توی مملکتی که این جنابان دم از دیانت و مسئولیت و وجدان میزنن همینو کم داشتیم , مردم کم به همه چی بدبین بودن دیگه نور علی نور شد!!!!

چطوری یه کسی که یه مسئولیتی داره می تونه به خودش اجازه بده حق میلیون ها هم وطن خودشدو بخوره یه آبم روش؟؟؟

وقتی نظارات نباشه , وقتی قانونو نادیده گرفتن انقد راحت باشه , وقتی وجدانی در میون نباشه یا حتی کسی نباشه که جلوی این آدمای بی وجدانو فاسدو بگیره همین میشه دیگه, جامعه به جایی رسیده که فاسد پرور شده , زمان صدر اسلام ,عصر امام علی (ع) فقط یه معاویه بود که از قدرتش سوء استفاده میکرد , از بیت المال برای خودش قصر می ساخت و ریخت و پاش می کرد اما امام جلوش وایساد و اینطوری شد که نتونستن وجود امامو ,عدل امامو تحمل کنن , با این وجود امام علی 4 سال حکومت کرد من مطمئنم اگه امام علی تو زمونه ی ما زندگی می کرد یه روزم زنده نمی ذاشتنش!! جامعه ای که مسئولینش تحمل عدلو نداشته باشن تحمل نمی کنن یکی بخواد جلوی اشرافی گریشونو بگیره !!

چی شد که جامعه ی ما تبدیل به یه جامعه ی معاویه پرور شد؟ این سوالیه که ما باید از خودمون بپرسیم ,مایی که اعضای متوسط این جامعه ایم و با شنیدن این خبرا مغزمون سوت می کشه و کاری از دستمون بر نمیاد, باید بیشتر فکر کنیم شاید یه معاویه ای درون ما خوابیده باشه , شاید هرکدوممون از این خوی اشرافیگری تو وجودمون داشته باشیم که ازش بی خبریم .

امیدوارم هرکدوم از ما اگه یه روزی به یه مسئولیتی رسیدیم فراموش نکنیم که موقعیت و ثروت بد جوری وسوسه کنندس , باید بتونیم جلوی خودمونو بگیریم که سوء استفاده نکنیم , همیشه از خدا بخوایم هوامونو داشته باشه که به راه خطا نریم. 

حالا که کسایی هستن که راحت پا روی هر قانونی میذارن و هیچ حد و مرزی برای ارضای حرص و طمع خودشون ندارن , باید نظارتا زیاد و دقیق شه و حتما باید متخلفا مجازات بشن , موافقین؟

پ ن : تا عبرتی باشد برای سایرین



۹۵/۰۴/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
fati ma

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی