دوست دارم اهل آسمان باشم...

دوست دارم اهل آسمان باشم...

آخرین مطالب

بوی عید...

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۹ ب.ظ

                                                                                         

 مزرع سبز فلک دیدمو داس مه نو          یادم از کشته ی خویش آمدو هنگام درو

                                                                                         "حضرت حافظ"

ماه رمضون امسالم به آخر رسیدو من حس میکنم چیزی بهم اضافه نشد , نتونستم اونجوری که باید از خوان رحمتت استفاده کنم خدا.

درسته که تو بین بنده هات تبعیض قائل نمی شیو فضل خودتو شامل حال همه ی بندهات میکنی؟

میشه خواهش کنم منم از بقیه جدا نکنیو توجهتو , نظرتو , مهربونیتو , دستتو رو سر منم بکشی؟

درسته من گاهی تو رو فراموش میکنم ولی میشه تو منو فراموش نکنی؟ 

میشه ماه رمضونِ سال دیگه رم ببینم؟

از اینکه توفیق دادی روزه بگیرم تو رو شکر میکنم...

بوی عید میاد...

عید همگی پیشاپیش مبارک :)

*دلم برا ماه رمضون تنگ میشه...


۹۵/۰۴/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
fati ma

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی