دوست دارم اهل آسمان باشم...

دوست دارم اهل آسمان باشم...

آخرین مطالب

با رسم شکل توضیح دهید

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ب.ظ

بابای من آدمیه که از هر فرصتی واسه راهنمایی کردن همه و علی الخصوص ما یعنی بچه هاش استفاده می کنه. باور کنین اگه پیامبر می شد همه ی مردم جهانو می تو نست متقاعد کنه ایمان بیارن , وقتی یه چیزیو توضیح میده تا همه ی ابعادو قبل و بعد وشرح ماوقعو نده دست بر نمی داره مثالایی هم که میزنه کاملا ملموسو عینیه (با رسم شکله) ,یادمه وقتی عمل جراحی کیسه صفرا کرده بود برای همه ما و البته مهمونایی که برای عیادتش میومدن کاملا موقعیت کیسه صفرا در بدن, وظایف کیسه صفرا و روش عملشو توضیح میداد(قربونش برم) , هروقتم می شینیم اخباری مستندی ببینیم ,شرح و تحلیل اونو به طور همزمان از پدر جانم می شنویم , طوری وقایع خاور میانه , اروپا و خلاصه همه ی اتفاقایی که ممکنه بیفتنو پیش بینی میکنه که شاخ در میاریم ,تحلیل سیاسیش حرف نداره(بازم قربونش برم :-*) خلاصه اینکه علاوه بر حجت درونیو بیرونی که همون عقل و پیامبرا و اماماست من یه حجت حی و حاضر دارم که اگه پامو کج بذارم دیگه جای هیچ بهانه و توجیهی باقی نمی مونه...

"خدا یه همه ی پدراو و البته بابای من سلامتی بده و سایشونو از سرمون کم نکنه... "

"دوست دارم باباجون"




۹۵/۰۴/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
fati ma

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی