دوست دارم اهل آسمان باشم...

دوست دارم اهل آسمان باشم...

آخرین مطالب

CHANGE

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۶ ب.ظ

من در آستانه یه تغییر توی زندگیم هستم یه تغییر اساسی. دارم وطنمو شهری که 27 سال توش زندگی کردم (البته به استثنای اون 4 سال دانشگاه) برای همیشه ترک می کنم , حس عجیبی دارم , مخلوطی از خوشحالی و استرس و امید و حتی غم.

تغییر شرایط همیشه واسه من آسون بوده یعنی آدمیم که می تونم خودمو با هر شرایطی وفق بدم , یعنی اصلا تغییرو دوست دارم ,احساسای جدید, محیط جدید ,آدمای جدید , فرهنگ جدید ,کلا از تجربه کردن چیزای جدید استقبال می کنم . 

حس می کنم یه فصل جدیدی از زندگیم داره شروع می شه (چقد جدید گفتم!) دوست دارم ادامه زندگیمو که از نقل مکانم از وطنم به یه شهر دیگه شروع می شه رو یه جور دیکه زندگی کنم, معیارهایی که همیشه توی ذهنم بوده ,کارایی که دوست داشتم بکنم , دوست دارم خودمو به اون آدم آرمانیی که تو ذهنم هست برسونم.

این تغییر واسه من حس سال تحویلو داره لحظه ای که آدم حس میکنه تازه متولد شده و یه فرصت دوباره داره تا درست زندگی کنه ,فرصت داره خودشو اصلاح کنه و من الان حس می کنم اون فرصت برام بوجود اومده.

حس میکنم آینده خوبی پیش رومه...

برای شما هم از این تغییرا آرزو میکنم  ^_^


۹۵/۰۳/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
fati ma

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی