دوست دارم اهل آسمان باشم...

دوست دارم اهل آسمان باشم...

آخرین مطالب

من از آن روز که در بند توام آزادم...

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ

احساس کردم خیلی به نوشتن احتیاج دارم,دوست دارم افکارمو ثبت کنم ,اینطوری میتونم خودمو بهتر بشناسم 

همیشه دوست داشتم یه چیزی ازم تو این دنیا بمونه شاید تقدیر من بوده که ناخواسته شغلی رو انتخاب کردم که حالا حس میکنم  آفریده شده بودم براش...

دوست دارم زندگی رو عمیقا درک کنم ...

۹۵/۰۲/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
fati ma

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی